5 Weeks left - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Merel Vullings - WaarBenJij.nu 5 Weeks left - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Merel Vullings - WaarBenJij.nu

5 Weeks left

Door: merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

02 November 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Hoihoi,

Deze keer een Engelse titel, 5 weeks left. Wat vliegt de tijd! Voor ik het weet sta ik weer op Nederlandse bodem in de kou.

De afgelopen weken veel op avontuur geweest in San Diego. Balboa park, cinema, uiteten, stranden en natuurlijk Halloween!

Balboa park was een prachtig park met museums en mooie tuinen waar je heerlijk kan rondwandelen, genieten van het natuurschoon en de gebouwen. Toch maar een musea binnen geweest voor het idee.. niet echt mijn ding maar toch.

Cinema samen met me roomies en nederlandse maatje Sam zijn we naar de bioscoop geweest The Best Of Me, prachtige film. De hele zaal was leeg dus het was ook nog een privé filmpje haha:)

Uiteten op elke hoek van de straat is wel een Mac Donald, KFC of burgerking. waarom veel amerikanen dik zijn is mij geheel duidelijk.. samen met me roomies en de Fransen zijn we naar Cheescake Factory geweest hier een heerlijke cheescake gegeten ofcourse. Dit weekend naar een restaurant geweest dat helemaal in sfeer was van Grease super leuk! de serveersters waren verkleed zoals in grease, haar vol met haarlak en jurkjes of rokjes aan. Ook was er voor de kinderen vanalles te doen er werden ballondiertjes voor ze gemaakt en er liep een mevrouw rond met rietjes die ze op een of andere manier in de haren van meisjes deed (zie foto). Hele ervaring en super lekker gegeten!

Stranden San Diego heeft een hele grote kustlijn en superveel verschillende plaatsen waar je het strand kan bezoeken afgelopen week Coronado beach bezocht, het zand was zo zacht en het leek net hele kleine stukjes goud. het zeewater leek net Goldstrike (Drank)

Halloween. Wat is halloween toch een happening hier, school versiert leraren kwamen verkleed in de lessen. De 31e oktober was er zelfs een costume competition en als prijs een weekend trip naar Vegas. Hoe leuk! niet gewonnen natuurlijk haha. Omdat ik 19 ben kom ik geen club of cafe in dus voor mij stond er een house party op het programma. Verkleed als Batwoman met masker en al, wat nep bloed en littekens gemaakt op naar het feest. een huis vol met mensen drankjes muziek en gezelligheid. Super leuk Feestje gehad en een ervaring om nooit te vergeten. Jammer dat ik carnaval moet missen volgend jaar, maar dit maakt een groot deel goed!

Dit weekend ook afscheid moeten nemen van mijn Nederlandse maatje Sam die gaat 7 weken op avontuur in Californië en New York, Super vet!

Volgende week staan San Diego Zoo en Sixflags LA op het programma:)

xxxxx


  • 03 November 2014 - 09:56

    Grootmoeder En Obèrt:

    Lieve Merel,
    Wij lezen je verhalen met veel plezier. Ook zien wij je foto's op Facebook. Wij denken dat het moeilijk voor je wordt om straks weg te gaan. Maar dan komt je nieuwe avontuur.
    Hier gaat alles zo zijn gangetje, hebben wel 3weken geleden zware regens gehad, 35 cm in 12 uur! De meeste wegen rond Uzès waren onbegaanbaar. Bij ons liep de biljartzaal vol en was de kelder met de zwembad pompen bijna niet leeg te pompen, met een tweede pomp lukte het. Er kwam meer water binnen lopen dan een pomp er uit kon pompen!
    Wij hebben voorlopig geen plannen om naar Nederland te komen, dus als je ons wilt zien kan je naar Uzès komen, wij sponseren een vliegticket.
    Grooten uit Uzès.

  • 03 November 2014 - 21:37

    Froos Vullings:

    Hallo Merel,

    Geniet met volle teugen van de vrijheden van San Diego. Je leert meer dan je denkt van de omgang met allemaal andere mensen en gewoonten. Groetjes uit het burgerlijke Raalte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Merel

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 7596

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 16 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: