week 1 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Merel Vullings - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Merel Vullings - WaarBenJij.nu

week 1

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

15 September 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Hello Hello,

Ik ben nu iets meer dan een week hier! Jeej,
afgelopen week begonnen met een introductie dag, en de dagen daarna gewoon vol aan de bak elke dag naar school. ik zit in de klas B2.1
Het schoolstysteem gaat hier volgens niveaus. Begint bij A1 dan A2 dan B1 dan B2 dan C1 en als laaste c2. Ieder niveau is ook weer opgedeeld in 3 stukjes. Ik doe B2.1 dat is het eerste stuk daarna ga je naar B2.2 elke 6 weken doe je een test om te kijken of je een niveau hoger mag.

Samen met 2 nederlandse jongens heb ik een auto gehuurd, omdat de Campus midden in het niks ligt. Met de auto ben je 20 a 30 min onderweg naar het strand en zo'n 10 min naar een supermarkt.

Afgelopen woensdag was er een buitenbioscoop op het voetbalveld, inclusief popcorn en snoepjes (XXL zakken popcorn zo groot als een zak hondenvoer) een mega scherm en iedereen zat op een dekentje naar de film te kijken! super leuk en gezellig.

Het weekend ben ik naar Las Americas geweest dit is een grote outlet voor kleding en schoenen en alles, bijv nike, tommy hilfiger etc. hier leuke shirtjes en dingen gekocht. Zaterdag met een groep naar het strand gegaan Pecific beach Heerlijk weer gezellige mensen relaxt TOP!

nu is de schoolweek weer begonnen...

xxxxx

Merel

• 16 September 2014 - 20:40

Froos Vullings:

Hallo Merel,

Fijn dat iedereen aansluiting zoekt en dat je daardoor in groepsverband leuke dingen kan ondernemen. In de USA zijn er veel dingen te bekijken. Veel plezier met alles wat je doet.
    Groetjes Papa.

• 18 September 2014 - 08:55

Monique:

Hoi Merel
    Goed van je om zo'n nieuwe uitdaging aan te gaan. Fijn dat je nu al naast je studie ook dibgen onderneemt voor ontspanning. Dat je maar veel leuke mensen leert kennen. Heel veel succes met je studie en vooral genieten. Lieve groetjes Monique en Hans

• 18 September 2014 - 13:20

Lars :

Veel plezier!!

• 18 September 2014 - 16:23

Ruth:

Hihi, klinkt leuk Merel! Hier ligt ook alles in het niks haha, nadeel van Noord-Amerika of voordeel van Nederland.
    Veel plezier!

xx Ruth

• 18 September 2014 - 19:23

Nina:

Meeeeerr!

Leuk om te lezen wat je allemaal al hebt gedaan! Best veel in een weekje tijd! Is school heel anders?
    Heel veel plezier!

xx Nina

• 19 September 2014 - 22:44

Mark Hamel:

Klinkt cool maar dus ook gelijk al flink aan de bak. Volgende update in het Engels......? :-)