Op de helft - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Merel Vullings - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Merel Vullings - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

16 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Heee!

Weer een update uit het zonnige San Diego! Deze week woon ik 6 weken hier, en zit ik op de helft van mijn Amerikaanse avontuur.
Eigenlijk gaat alles super goed, heb een leuk huisje met leuke roommate. Elke avond kan ik naar een party recht voor me deur als ik zou willen. (pfff geluidsoverlast) En ook ben ik druk aan het sporten zo'n 4 a 5x in de week om de nodige Amerikaanse vet te verbranden...

Deze maand waren Marwieke, Sietske en opa jarig en ik heb ze allemaal (hopelijk blij) verrast met een presentje vanaf mij:)

Afgelopen week heb ik de level test gehad om te kijken of ik een level omhoog mag. Je had een lezen luisteren en grammatica onderdeel, voor lezen en luisteren moet je minimaal 25% goed hebben om te slagen en voor grammatica 60%. ik had 44% 44% en 65% dus ik ben door:)!! vanaf volgende week zit ik in level B2.2 samen met een groot deel uit mijn klas. Super blij mee!

Vandaag ben ik samen met mijn roommate Jennifer (zweeds) en een Nederlands meisje Sam op avontuur gegaan naar Torrey Pines State reserve. In een woord AWESOMEE! Wauw, na een hiking de berg op van 20min steil... kwamen we bij een uitzicht punt over de stad en aan de andere kant de zee wauwww! daarna doorgelopen door de prachtige natuur met uitkijk punten over de zee zo mooi zo mooi (zie de foto's) na de afdaling op het strand de sunset bekeken en genoten van het uitzicht! daarna via het strand terug gelopen naar de auto, TOP dag.
Besloten om meer van San Diego te gaan zien! Wat een prachtig stukje aarde!

xoxox

Merel

  • 17 Oktober 2014 - 09:32

    Grootmoeder & Obèrt:

    Fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt en gefeliteerd dat je een level omhoog bent.
    Uzès is in het nieuws geweest vanwege 35 cm regen vorige week vrijdag. Je kon Uzès niet in of uit! Carrefour de grote supermarkt had 15 cm water, maar bij veel huizen was dat veel erger. Heb je het filmpje gezien op Faceboek?
    Groetjes xxxxx
    Grootmoeder en Obèrt

  • 19 Oktober 2014 - 17:01

    Froos Vullings:

    Hallo Merel,

    Alweer halverwege. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat op de opleiding.
    San Dieago heeft veel te bieden op het gebied van natuurschoon. In Nederland treed de herfst zo'n beetje in dus van warmte hebben we hier voorlopig geen last.
    Hartelijke groet,

    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Merel

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 7576

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 16 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: